#SEO #SEMSEO MAX

tvorba webu brno

Publikováno 08.12.2012 v 19:08 v kategorii Novinky, přečteno: 46x

Postavit skutečně užitečný web, ale není vůbec jednoduché. Užitečné webové stránky by měl dodržovat alespoň pár elementárních pravidel. Začínaje správným umístěním ovládacích elementů, přes vhodné texty, reprezentativní grafiku, správnou stavbu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti jistě následují moderní postupy a potřeby svých klientů. Jestliže Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která se o vše postará, můžete se s klidem oslovit specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, či spíše, faktory působící na hodnocení web stránek a tedy i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Však právě už je jasné, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom objevit, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence