tvorba webu brno
Publikováno 08.12.2012 v 19:08 v kategorii Novinky, přečteno: 46x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, či spíše, faktory působící na hodnocení web stránek a tedy i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Však právě už je jasné, že účinek anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom objevit, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.